De ideale thuiswerkplek?
Stap 1: een goede stoel.

Als je al wat langer thuiswerkt, dan weet je dat een goede bureaustoel bijdraagt aan een betere zithouding. En, een betere zithouding zorgt voor meer werkplezier en minder klachten. Benieuwd welke bureaustoel het best past bij jou? Kom het gewoon bij ons proberen in onze showroom (geheel corona proof).

Om je alvast op ideeën te brengen hebben we enkele populaire bureaustoelen voor je op een rijtje gezet.

Herman Miller SAYL

PROFITEER VAN 15% EXTRA KORTING
De combinatie van ergonomie en kwaliteit in een ergonomische topstoel.

Viasit Newback Ultra Spring

Een degelijk design. Optimaal ergonomisch zitvlak met pocketveren.

Köhl Anteo Network

Flexibele praktische bureaustoel met degelijk mechaniek.

Herman Miller Work From Home 15% voordeel met een speciale kortingscode.

Er is één naam in de wereld die staat voor zitcomfort, unieke ergonomie en design; Herman Miller. Niet voor niets het meest iconische bureaustoelenmerk ter wereld. Gekozen door overheidsinstanties, banken, automatiseerders, multinationals… en gelukkig ook steeds meer bij MKB bedrijven en zelfstandige professionals die het belang van een goede bureaustoel op waarde schatten.

Om een extra motivatie te geven, biedt Bowerkt in combinatie met Herman Miller 15% extra korting aan bij aanschaf van een Herman Miller bureaustoel of werkplek.

Klik op het Herman Miller logo om je kortingscode aan te vragen.

Werkplek thuis? Met deze oplossing wordt het een stuk beter.

Een goede bureaustoel is essentieel. Werkplekken en bureaus zijn er in vele maten en uitvoeringen. Kijk op de speciale thuiswerkplek-afdeling voor bureau en tafel ideeën.

Tip 1: Vraag uw financiële adviseur naar de mogelijkheden voor de thuiswerkplek en de WKR-regeling.

Tip 2: Overweegt u als bedrijf meerdere thuiswerkplekken aan te schaffen? Informeer naar onze mogelijkheden.

Sedus Secretaire

Een prachtig compacte werkplekoplossing die niet veel plaats beslaat. Ideaal om werk en privé een beetje gescheiden te houden.

Restyling of herinrichting van je kantoorruimte?


Bij Bowerkt hebben we een ruime ervaring met het inrichten van kantoorruimtes, bedrijfskantines, spreekkamers en ontvangstruimtes.
Juist nu komt deze ervaring goed van pas. Vele bedrijven staan namelijk voor de uitdaging om een ‘nieuwe’ invulling te geven aan hun kantooromgeving. Deels door de 1,5 meter noodzaak, deels doordat vele mensen gedeeltelijk thuis werken en deels omdat er meer behoefte ontstaat aan ruime overlegsituaties.

Kom op. Daag ons uit om mee te denken.

Wij staan voor je klaar om mee te denken hoe we op de allerbeste manier een optimale invulling kunnen geven aan jouw kantoorbehoefte.
Een telefoontje of een mailtje is voldoende om ons in actie te brengen.
direct contact: +31(0)412-627111
info@bowerkt.nl

In deze bijzondere tijden zijn wij gewoon bereikbaar, ook onze showroom is geopend met inachtneming van de RIVM maatregelen. Werk verantwoord en blijf gezond.

info@bowerkt.nl
www.bowerkt.nl
T:  0031 (0) 412 627 111
Facebook
Pinterest
Website
Email