– Inventarisatie van wensen
Is het tijd voor een nieuwe kantoorinrichting en heeft u interesse in een op maat gemaakt interieurontwerp? Dan helpen wij u hierbij graag!
Wij starten altijd graag met een vrijblijvende kennismaking op locatie of in onze showroom. Tijdens dit gesprek verkennen we je wensen, behoeften en budget, zonder enige verplichting. Het doel is om een goed beeld te krijgen van wat jij belangrijk vindt in je toekomstige werkomgeving.
Is uw interesse aangewakkerd door het kennismakingsgesprek en u besluit u te gaan voor een interieurontwerp, dan is er een opbouw bestaande uit drie fasen waaruit u kunt kiezen. U betaalt voor een professioneel ontwerp van uw kantoorinrichting en bent zonder verplichtingen eigenaar van het ontwerp.
– Schetsontwerp kantoorinrichting
Op basis van de inventarisatie en intake gaan wij aan de slag, hierbij wordt altijd vrij snel duidelijk of al uw wensen, ideeën en doelen haalbaar zijn en waar de knelpunten liggen.
Aan de hand van de bestaande tekeningen maakt onze interieurarchitect 2D plattegronden en 3D schetsen van verschillende mogelijkheden.
– Voorlopig interieurontwerp
Het voorlopig ontwerp geeft een duidelijk beeld van het plan, d.m.v. een presentatie met daarin:
- plattegronden & aanzichten
- 3D afbeeldingen
- Sfeerimpressies
- Voorstel van kleuren & materialen
- Overleg begroting
Na de presentatie wordt er besproken wat wel en niet wenselijk is en de wijzigingen worden meegenomen naar de definitieve ontwerpfase.
– Definitief interieurontwerp
Uw input wordt gebruikt om het ontwerp uit te werken tot een definitieve versie van het plan. Hierin worden de laatste aanpassingen gedaan en enkele renders (realistische 3D impressies) toegevoegd. een concreet voorstel qua kleuren, materialen en producten. Ook wordt hierbij de begroting waarin alle meubels en interieurobjecten zijn meegenomen toegevoegd.
Een goed doordacht interieurontwerp maakt een wereld van verschil!
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Neem contact met ons op!
Of bel 0412 – 62 71 11